Česká republika: informace k vrácení zboží
Pro vrácení zásilky vyplňte prosím následující formulář. Bude vygenerován přepravní štítek pro vrácení zásilky a bude zaslán e-mailem včetně informací o dalším postupu. Za vrácení zboží se neúčtují žádné poplatky.
Při vrácení zboží dbejte prosím na následující body:
- nechte si vystavit potvrzení o odeslání a uchovávejte jej, dokud nedostanete náhradu za zboží nebo peníze;
- vrácené produkty budou zpracovány po obdržení do 5 pracovních dnů (s výjimkou soboty);
- zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy;
- elektronická zařízení musí být vrácena v původním obalu, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy;
- náklady na zboží, které se vrací do našeho skladu prostřednictvím spedice, nehradíme.
Jaké zboží lze poslat zpět?
Pokud jste se zakoupeným zbožím z jakéhokoliv důvodu nespokojení nebo jste např. zakoupili špatné rozměry produktu, můžete jej vrátit do 14 dnů. Tuto všeobecnou lhůtu jsme pro Vás, jako milé gesto, prodloužili o dalších 16 dnů. Dohromady tedy máte na vrácení zboží 30 dnů.
Můžete nám vrátit všechny neotevřené produkty, které nebyly použity a jsou stále v původním obalu. Vracené produkty dobře zabalte, aby se při přepravě nepoškodily.
Uveďte také přesný důvod vrácení (formulář pro vrácení zboží) a následující údaje: jméno, adresu a číslo objednávky.
Podrobnější právní informace o zásadách vrácení zboží / odstoupení od smlouvy naleznete zde.
Jak získám zpět své peníze?
Pokud vrácení zboží proběhne náležitě a v rámci 30denní lhůty, do několika pracovních dnů Vám budou vráceny finanční prostředky prostřednictvím původně zvoleného způsobu platby.
Jakmile bude Vaše vratka zpracována, e-mailem Vám zašleme potvrzení a dobropis.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.